on-line inzerce

Když zakladatelé AdActive v roce 2008 vymýšleli název společnosti, jeden z jejich cílů byl jasný: Být první v abecedních seznamech. Tehdy ještě netušili, že za pár let budou na prvních místech i pokud se ty seznamy seřadí podle jiného kritéria. Podle úspěchu. Z nováčka na hřišti e-reklamy se stalo největší české internetové mediazastupitelství a internetový provozovatel s třetí nejvyšší návštěvnosti. Od roku 2013 AdActive zastupuje Deník.cz a od roku 2016 je součástí VLTAVA LABE MEDIA. Společnost AdActive je členem sdružení SPIR a spolumajitelem sdružení Czech Publisher Exchange.

AdActive se zabývá internetovou reklamou, jejím prodejem, tvorbou, plánováním a analýzou. Jeho zaměstnanci se starají hlavně o to, aby peníze, které v tomto segmentu obíhají, skončily na správném místě. Z pohledu zastupovaných webů i inzertních klientů. Aktuálně AdActive zastupuje více než 80 webů exkluzivně a dalších více než 200 překupuje.

Zastupované portfolio generuje měsíčně přes 4,5 milionu reálných uživatelů.

Ad Active

Přejít na www.adactive.cz