AdActive v novém roce v plné síle

6.1.2017
Do media zastupitelství AdActive přichází na začátku roku řada nových kolegů. Do týmu Josefa Čapka, který se orientuje na agenturní prodej a klíčové klienty, nastoupili Monika Košťálová a Štefan Novosad. Oddělení přímého obchodu pak posílily Kateřina Hoffmannová a Martina Firmanová. Poslední změna proběhne 1. února, kdy na pozici RTB specialisty přijde Jan Zubina.

Obchod AdActivu tak do nového roku vstupuje v plné síle. AdActive prodává inzerci jak na webech vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA, tak i na zastupovaných webech. Celkový zásah zastupovaných webů je 4,8 milionu reálných uživatelů.

Monika Košťálová

Monika Košťálová poslední dva roky působila v Impression Media na pozici AccountManager. Měla na starosti jak přímé klienty, tak menší či střední agentury.

Štefan Novosad

Štefan Novosad získal zkušenosti jak na straně klienta (ČSA, UPC), tak na straně reklamní agentury. V MADE by Vaculik měl na starosti Account online aktivity pro klienty, jako je Fio Banka, T-Mobile nebo Stock Plzeň.

Kateřina Hoffmannová se ve světě obchodu pohybuje již 15 let. Začínala v rádiích, následně se věnovala onlinu ve vydavatelství Mladá fronta a v Burdě Praha.

Martina Firmanová

Martina Firmanová pracuje v médiích 7 let, z toho 5 let v online byznysu. Působila ve vydavatelstvích Motormedia Bohemia, Mladá fronta a Czech News Center.

Jan Zubina přichází z Googlu, kde pracoval jako Strategic Partner Manager. V minulosti působil v ADP GlobalView jako SAP HRConsultant a v ADVICE.CZ jako Helpdesk Analyst.