Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

AdActive v novém roce v plné síle

6.1.2017
Do media zastupitelství AdActive přichází na začátku roku řada nových kolegů. Do týmu Josefa Čapka, který se orientuje na agenturní prodej a klíčové klienty, nastoupili Monika Košťálová a Štefan Novosad. Oddělení přímého obchodu pak posílily Kateřina Hoffmannová a Martina Firmanová. Poslední změna proběhne 1. února, kdy na pozici RTB specialisty přijde Jan Zubina.

Obchod AdActivu tak do nového roku vstupuje v plné síle. AdActive prodává inzerci jak na webech vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA, tak i na zastupovaných webech. Celkový zásah zastupovaných webů je 4,8 milionu reálných uživatelů.

Monika Košťálová Zdroj: Redakce

Monika Košťálová poslední dva roky působila v Impression Media na pozici AccountManager. Měla na starosti jak přímé klienty, tak menší či střední agentury.

Štefan Novosad Zdroj: Redakce

Štefan Novosad získal zkušenosti jak na straně klienta (ČSA, UPC), tak na straně reklamní agentury. V MADE by Vaculik měl na starosti Account online aktivity pro klienty, jako je Fio Banka, T-Mobile nebo Stock Plzeň.

Kateřina Hoffmannová se ve světě obchodu pohybuje již 15 let. Začínala v rádiích, následně se věnovala onlinu ve vydavatelství Mladá fronta a v Burdě Praha.

Martina Firmanová Zdroj: Redakce

Martina Firmanová pracuje v médiích 7 let, z toho 5 let v online byznysu. Působila ve vydavatelstvích Motormedia Bohemia, Mladá fronta a Czech News Center.

Jan Zubina přichází z Googlu, kde pracoval jako Strategic Partner Manager. V minulosti působil v ADP GlobalView jako SAP HRConsultant a v ADVICE.CZ jako Helpdesk Analyst.