VLTAVA LABE MEDIA upevňuje divizní strukturu firmy, dojde k personálním změnám

19.4.2017
Ředitelem divize Deník se od 1. května stává Petr Marek, který zároveň zůstává obchodním ředitelem vydavatelství. Ředitelkou divize magazínů bude od stejného data Jitka Afsahi, dosavadní obchodní ředitelka této divize. Nahradí v této pozici Mirku Zlatníkovou, která zůstane ředitelkou časopisových redakcí. Inzerci časopisů povede Zuzana Tylčerová.

Organizační a personální změny spočívající v částečném přerozdělení zodpovědností v rámci současného managementu společnosti mají zvýšit efektivitu řízení.

Funkce ředitelky magazínové divize se ujme Jitka Afsahi, která tak přebere část kompetencí od Mirky Zlatníkové, která dosud vykonávala současně funkci ředitelky divize a ředitelky magazínových redakcí. „Chci se plně věnovat obsahovému rozvoji magazínů. Obsahová stránka časopisů a kreativní práce se šéfredaktory jsou mi bližší než klasická manažerská práce," uvedla Mirka Zlatníková.

„Jitka Afsahi pracuje pro firmu více než 10 let, zná ji velmi dobře, dokonale se orientuje v potenciálu produktů časopiseckého trhu, jsem tak velmi rád, že nabídku na řízení naší úspěšné divize časopisů přijala," řekl Michal Klíma, předseda představenstva a generální ředitel VLTAVA LABE MEDIA.
Inzertní obchod časopisů bude nově řídit Zuzana Tylčerová, která se stane inzertní ředitelkou divize magazínů. Dosud působila ve vydavatelství jako Head of New Business Development.

Organizační změna se dotkne i divize Deníku. V jejím čele bude od května Petr Marek, který současně zůstává obchodním ředitelem společnosti. Ředitelem redakcí je i nadále Roman Gallo. Centrální obchod řídí Slávek Fořt a regionální obchod František Olbert.

Vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA zaznamenalo v loňském roce unikátní nárůst čtenosti všech svých časopisů a zvýšilo zásah trhu. Za rok 2016 vydavatelství prodalo 67 500 832 kusů novin a časopisů, tzn. 144 kusů periodik za minutu. Vydavatelství bylo první v celém středoevropském prostoru, kdo aplikoval metodu prodeje novin pomocí distribučních pytlů. To se ukázalo jako zcela zásadní ve čtenosti a známosti značky Pražského deníku, kde byly plastové pytle použity. Tento způsob prodeje v Česku právě slaví první rok. Jeho úspěšnost potvrzuje i to, že ho převzalo slovenské vydavatelství Petit Press. Deník také úspěšně dokončil svůj pilotní eventový projekt Setkání s hejtmanem, který se konal ve 13 krajích po loňských krajských volbách.

Petr Marek byl dlouholetý člen vedení vydavatelství Mafra zodpovědný za obchod, a jako člen představenstva byl odpovědný za řízení a rozvoj společnosti. Před nástupem na pozici obchodního ředitele vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA pracoval jako výkonný ředitel ve vydavatelsví Strategic Consulting.


Jitka Afsahi pracuje od roku 2006 jako obchodní ředitelka vydavatelství Astrosat (nyní divize magazínů VLTAVA LABE MEDIA). Stála u zrodu časopisu Glanc a rozšiřování časopiseckého portfolia v dalších letech, včetně spojení obchodních oddělení s vydavatelstvím Sanoma a Easy Publishing. Předtím působila v manažerských pozicích ve vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 (součást dnešní Burdy) a Czech Press Group.


Zuzana Tylčerová přišla do vydavatelství ze společnosti Renomia, kde pracovala jako ředitelka komunikace a marketingu. Od roku 2010 do roku 2015 působila ve vydavatelství Economia na pozicích ředitelka divize inzerce a divize konference a semináře. Jako Head of Magazines vedla obchodní týmy jednotlivých magazínů EKONOM, RESPEKT a PročNe.