Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

Čtenost novin a časopisů VLM potvrzují stabilitu skupiny

19.8.2021
Aktuální výsledky z průzkumu čtenosti opět potvrdily oblíbenost titulů mediální skupiny VLM. Nejvíce se dařilo titulům ze segmentu hobby a Deník opět obhájil pozici nejčtenějšího zpravodajského titulu v ČR.

Mediální skupina VLTAVA LABE MEDIA (dále jen „VLM“) patří mezi nejvýznamnější mediální domy na českém trhu. Silnou pozici i stabilitu společnosti dokazují také aktuální výsledky z výzkumu čtenosti MEDIA PROJEKT za 1. pololetí 2021. Ty ukazují, že noviny a časopisy VLM jsou neustále žádaným artiklem mezi více jak 4,6 milionů věrných čtenářů napříč všemi cílovými skupinami.

Zpravodajský titul Deník si opět obhájil pozici nejčtenějšího zpravodajského deníku v České republice. Z výsledků vyplynulo, že si jej alespoň jednou za poslední dva týdny přečte téměř 2,2 milionu čtenářů, čímž opět přeskočil své přímé konkurenty na trhu. Jinak tomu nebylo ani na úrovni regionálního novinového trhu, kde se Deník stal lídrem v 10 ze 14 krajů republiky.

Mapka čtenosti DeníkuMapka čtenosti DeníkuZdroj: VLTAVA LABE MEDIA

Výsledky byly příznivé také pro mnohé časopisecké tituly. Především se daří titulům z hobby segmentu - Receptář (851 tis. čtenářů) a Dům a zahrada (747 tis. čtenářů), kterým výrazně vyrostla čtenost, a zároveň oba potvrdily prvenství ve své kategorii. Obliba vzrůstá také u tradičních titulů Vlasta (557 tis. čtenářů), Týdeník Květy (575 tis. čtenářů) a Překvapení (536 tis. čtenářů). Oblíbené mezi čtenáři zůstávají také televizní tituly TV mini, TV star a TV expres, které se řadí mezi TOP 5 nejčtenějších programových časopisů na trhu. V rámci konkrétních cíových skupin vynikaly především časopis Glanc (462 tis. čtenářů), nejčtenější titul mezi lékaři a učiteli, a National Geographic (1,1 mil čtenářů), který nejčastěji oslovuje čtenáře z cílové skupiny třídy A a B.

„Velmi si přízně našich nových i stávajících čtenářů vážíme a děkujeme, že nás čtou. Především máme radost z úspěchu Deníku, který je opět nejčtenějším zpravodajským titulem v ČR, i z titulů Dům a zahrada a Receptář, které v kombinaci s našimi zájmovými hobby weby potvrzují silné zastoupení VLM v segmentu Hobby a zahrada. Aktuální výsledky čtenosti jsou mimo jiné také důkazem toho, že práce našich redaktorů na kvalitním obsahu, v největší redakci v ČR, kterou VLM disponuje, má smysl. I nadále budeme pracovat na rozvoji našich produktů i titulů tak, abychom zachovali jejich úroveň a vždy mohli čtenářům nabídnout to nejkvalitnější čtení, které je baví a ke kterému se budou vždy rádi vracet,“ uvedl k výsledkům Vít Nantl, generální ředitel VLM.

#UMÍMEVTOMPLAVAT #DOSTANEMEVASKLIDEM #VidimListujiMiluji

Čtenost DeníkuČtenost DeníkuZdroj: VLTAVA LABE MEDIA