Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

Nové oddělení Customer Care ve VLTAVA LABE MEDIA vede Lenka Mieresová

27.4.2018
V rámci zkvalitnění péče o zákazníky a rozšíření řad předplatitelů vzniklo ve společnosti VLTAVA LABE MEDIA a.s. (VLM) nové oddělení Customer Care. Na pozici vedoucího oddělení nastoupila Lenka Mieresová.

Lenka MieresováZdroj: VLTAVA LABE MEDIANa pozici vedoucí nového oddělení Customer Care, tj. oddělení péče o zákazníky, nastoupila do VLTAVA LABE MEDIA Lenka Mieresová ze společnosti Tarsago Česká republika, kde řadu let pracovala jako Brand Manager pro časopis Receptář, a zodpovídala tak za kompletní strategii značky v oblasti marketingu, distribuce i výroby. V letech 2016 – 2017 zastávala také pozici vedoucí interního call centra orientovaného na aktivní volání a získávání objednávek.

Ve VLM má na starosti veškerou komunikaci se současnými i potenciálními předplatiteli časopisů i novin, včetně organizace call centra.

 „Za Lenku Mieresovou hovoří výsledky z jejího předchozího působení, kdy vedla nejprodávanější hobby měsíčník a současně časopis s největším počtem předplatitelů na trhu - Receptář. Jsem velmi rád, že se Lenka stala součástí našeho týmu a podpoří tak naši strategii, která spočívá v dalším rozvoji a zkvalitnění komunikace vydavatelství směrem k našim čtenářům. VLM má v portfoliu kvalitní moderní tituly se silnou historickou tradicí, kde vidíme veliký potenciál v rozšíření řad předplatitelů, ať už jde o Květy, Vlastu nebo regionální Deník,“ uvedl Vít Nantl, generální ředitel VLTAVA LABE MEDIA.