VLP uvádí inzertní tarif s největším zásahem

1.2.2016
Vydavatelská skupina Vltava-Labe-Press, která je od listopadu 2015 součástí mediálního koncernu společnosti Penta, dnes představila nový inzertní balíček s názevm BIG HIT. Jedná se o první tarif na českém inzertním trhu, který kombinuje různé printové kategorie (deník + suplementy + magazíny), a zároveň je to jediný tarif, který nabízí zásah více než dvou milionů čtenářů. Inzertní kombinace BIG HIT bude možné objednat od 1. února a bude obsahovat tituly Deník, TV magazín, Vlastu, Překvapení a TV mini.

Nový inzertní produkt BIG HIT je prvním společným „dítkem" vydavatelství Vltava-Labe-Press, které vydává v 71 mutacích nejčtenější nebulvární deník s názvem Deník, a vydavatelství Astrosat Media, které vydává lifestylové a televizní magazíny.

„Vlastnictví VLP a Astrosatu nám umožní nabízet společné produkty pro inzerenty. Balíček BIG HIT je naše společná premiéra a máme v plánu přinést i další nové produkty pro naše klienty," uvedl Michal Klíma, generální ředitel VLP.

Díky balíčku BIG HIT klient osloví 2 143 000 čtenářů, což představuje čtvrtinu populace ČR ve věku 12 – 79 let. Klient dále osloví pětinu všech českých mužů (911 000), na které se obecně v médiích hůře cílí a 1 747 000 čtenářů, kteří mají minimálně střední vzdělání. (zdroj: MediaProjekt 2. + 3. Q 2015)

„Claimem inzertní kampaně „Kombinujte – mixujte – tvořte" definujeme nový směr poskytování reklamních služeb," říká Milan Mokráň, výkonný ředitel VLP. „Klienti v dnešní době hledají komplexní komunikační řešení, které jim chceme, přes naše portfolio služeb od inzerce, tisk, digitál, event marketing až po neadresní distribuci, nabízet,"doplnil.