VLP uvádí inzertní tarif zaměřený na sportovní fanoušky

7.3.2016
Vydavatelská skupina Vltava-Labe-Press dnes představila další inzertní balíček s názvem BIG GOAL. Jedná se o první tarif na českém inzertním trhu, který kombinuje inzerci v deníku, magazínech a tabletovém titulu. Zároveň se jedná o první tarif, který nabízí tematické umístění u sportovních rubrik, článků a programů a přináši formáty nad rámec inzertních stran. Inzertní kombinace BIG GOAL bude možné objednat od 7. března a bude obsahovat tituly Deník, TV magazín, Týdeník Květy, TV star a tabletový magazín Dotyk.

Nový inzertní produkt BIG GOAL je druhým společným tarifem vydavatelství Vltava-Labe-Press, které vydává v 71 mutacích nejčtenější nebulvární deník s názvem Deník, a vydavatelství Astrosat Media, které vydává lifestylové a televizní magazíny.

„Nová vlastnická struktura nám umožňuje přicházet s novými inzertními tarify. Minulý měsíc jsme uvedli BIG HIT, který měl největší zásah na trhu. Teď klientům nabízíme BIG GOAL, který je zaměřen na sportovní fanoušky a klienti tak mohou inzerovat u příležitostí sportovních událostí letošního roku," uvedl Michal Klíma, generální ředitel VLP.

Díky balíčku BIG GOAL klient osloví 1 862 000 čtenářů, což představuje více jak pětinu populace ČR ve věku 12 – 79 let. Z toho 852 000 českých mužů, na které se obecně v médiích hůře cílí. Zadavatel svým sdělením osloví každého páteho muže v Česku.
(zdroj: MediaProjekt 3. + 4. Q 2015, interní výzkum Dotyk)

„Nový tarif Big Goal je unikátní jak v propojení deníku, magazínu a tabletového titulu, tak i v jasné přidané hodnotě," říká Milan Mokráň, výkonný ředitel VLP. „Po úspešném startu našeho prvního tarifu klienti projevili zájem o možnost propagace, která by zohledňovala aktuální dění s benefitem navíc, na co jsme se rozhodli promtně reagovat. Zároveň je to v našem deklarovaném plánu přinášet každý měsíc nový inzertní produkt na trh," doplnil.