Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

VLTAVA LABE MEDIA rozšiřuje svoji strategii pro rok 2021

5.10.2020
Skupina VLTAVA LABE MEDIA aktivně reaguje na aktuální pandemickou situaci a deklaruje svou připravenost na příchod druhé vlny.

Mediální skupina VLTAVA LABE MEDIA (dále jen „VLM“) potvrdila svou hospodářskou stabilitu a v průběhu posledního půlroku se rychle adaptovala na změny způsobené vlnou nemoci Covid-19. Portfolio produktů VLM je díky dlouhodobému zaměření na předplatitele rezistentní vůči zpřísňujícím se opatřením vlády, navíc spatřuje vedení společnosti VLM v aktuálním dění mnohé příležitosti pro rozvoj některých oblastí uvnitř skupiny a proto na novou situaci reaguje i částečnou změnou organizační struktury skupiny.

„Jsem přesvědčený, že ve VLM jsme na druhou vlnu připraveni. Po zkušenostech z letošního jara máme vyzkoušeno, že kroky, které jsme podnikli, byly těmi správnými, což se projevilo i na stabilních, v některých případech až rostoucích, prodejích našich produktů. I nadále chceme, aby byl náš provoz maximálně efektivní, dokázali jsme rychle reagovat na požadavky trhu. Máme stabilní tým, který se nemění a kterému plně věřím a je důležité vědět, že jsme tu pro klienty i nadále v nezměněném složení. Dopředu deklarujeme, že naší prioritou je distribuce, rozvoj online aktivit a 100% podpora našim klientům - 24 hodin, 7 dní v týdnu, s nabídkami přesně šitými na míru. Chceme být všem našim zákazníkům a klientům v nadcházejícím období spolehlivým a kvalitním partnerem,“ uvedl Vít Nantl, generální ředitel VLM.

Hlavními prioritami VLM pro rok 2021 proto jsou:

  • Obchodní orientace na klienta a projektová řešení na míru, jak v online tak v printu.
  • Pokračující navýšení online inventory a s tím související růst online inzerce.
  • Co nejkvalitnější klientský servis předplatitelům, jak v tištené tak online oblasti a posílení pozice č. 1 na trhu předplatného.

Skupina VLM i nadále pokračuje ve strategii čtyř vyrovnaných nohou, které obsahují hlavní portfolio skupiny. Jsou to Deník (tištěný Deník a veškeré online aktivity vydavatelství), časopisy, classifieds a distribuce. V rámci divize Deníku zůstává i nadále provoz dvou novinových tiskáren s pobočkami v Praze a Olomouci.

Z důvodu vyšší efektivity dochází k maximálnímu zjednodušení řídící struktury na všech úrovních skupiny VLM. V rámci těchto změn je kladen důraz především na úzké propojení všech divizí, jak v obchodní, tak redakční oblasti. V oblasti online bude pak pozornost věnována rozvojovým projektům zaměřeným na maximalizaci online inventory, paywall a další businessový rozvoj v oblasti classifieds. Portfolio tištěných titulů zůstává beze změny.

Printový i digitální obchod vydavatelství budou řídit Zuzana Tylčerová, z nové pozice obchodní ředitelky pro centrální a agenturní obchod, která nově vznikla s cílem jednotného přístupu při řešení potřeb klientů a agentur v online, časopisech i Deníku, a František Olbert, obchodní ředitel pro regionální obchod.

Současně dojde na podzim k dokončení dlouhodobé reorganizace redakcí Deníku, která má za cíl výrazné posílení digitálních aktivit a větší zaměření novinářů na tvorbu obsahu. Šéfredaktorem Deníku zůstává Roman Gallo, regionální zpravodajství povede Petr Koděra, za nezpravodajský a komerční obsah bude zodpovídat Martin Nevyjel, novým šéfeditorem bude Tomáš Herman a nově vzniklý tým elitních reportérů povede Jan Klička. Za servisní a komunitní zpravodajství zodpovídá Alena Pancerová.

Zdroj: VLTAVA LABE MEDIA

Za obsah a vedení časopisů i nadále zodpovídají z pozice produktových manažerů Lucie Frydecká (tituly Dům a zahrada, Glanc, Gurmet, Kondice, Kreativ, Story a Vlasta) a Pavel Traub (tituly Křížovkář, National Geographic Česko, NG Traveler, Překvapení, Receptář, TV magazín, TV mini, TV star, TV expres, Týdeník Květy).

Představenstvo společnosti zůstává beze změny v pětičlenném složení:

  • Vít Nantl, skupinový CEO a předseda představenstva,
  • Dominika Kalinová, místopředseda představenstva a skupinový CFO,
  • Petr Marek, výkonný ředitel divize Deník,
  • Jitka Afsahi, výkonná ředitelka divize časopisy,
  • Petr Bednář, skupinový CDO.

Tématu strategie se věnoval i nedávný rozhovor s generálním ředitelem VLM, Vítem Nantlem, na Mediaguru.cz: https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/09/vit-nantl-denik-nezastavime-regionalni-noviny-maji-smysl/