Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

Změny v řízení digitálního obchodu VLTAVA LABE MEDIA

16.12.2020
Obchodní oddělení VLM prochází personální změnou. Od začátku prosince je řízením digitálního obchodu pověřený Štefan Novosad. Dosavadní ředitel Josef Čapek ze společnosti ke konci roku odchází.

K 1. prosinci 2020 došlo v oddělení obchodu mediální skupiny VLTAVA LABE MEDIA a.s. (dále jen „VLM“) ke změně řízení digitální divize. Jejím vedením byl nově pověřen Štefan Novosad, který nahrazuje dosavadního manažera Josefa Čapka. Ten společnost k 31. prosinci 2020 opouští.

Digitální obchod spadá do kompetencí Zuzany Tylčerové, ředitelky centrálního a agenturního obchodu, která společně s ředitelem regionálního obchodu Františkem Olbertem printový i digitální obchod ve VLM řídí.

„Věřím, že Štefan Novosad bude pro digitální obchod, a na to navazující synergie v rámci celé společnosti, přínosem. Během svého 4 letého působení ve VLM se podílel na rozvoji mnohých online projektů pro naše klienty, proto vnímáme jeho posun na vedoucí pozici jako logický krok,“ uvedla Tylčerová.

Štefan Novosad pracuje ve VLM od roku 2016, a to z pozice zástupce ředitele digitálního obchodu. Dříve působil ve společnostech ČSA, UPC či reklamní agentuře Made by Vaculik.

Štefan NovosadZdroj: VLTAVA LABE MEDIA