Nové oddělení Customer Care ve VLTAVA LABE MEDIA vede Lenka Mieresová

27.4.2018
V rámci zkvalitnění péče o zákazníky a rozšíření řad předplatitelů vzniklo ve společnosti VLTAVA LABE MEDIA a.s. (VLM) nové oddělení Customer Care. Na pozici vedoucího oddělení nastoupila Lenka Mieresová.

Lenka MieresováNa pozici vedoucí nového oddělení Customer Care, tj. oddělení péče o zákazníky, nastoupila do VLTAVA LABE MEDIA Lenka Mieresová ze společnosti Tarsago Česká republika, kde řadu let pracovala jako Brand Manager pro časopis Receptář, a zodpovídala tak za kompletní strategii značky v oblasti marketingu, distribuce i výroby. V letech 2016 – 2017 zastávala také pozici vedoucí interního call centra orientovaného na aktivní volání a získávání objednávek.

Ve VLM má na starosti veškerou komunikaci se současnými i potenciálními předplatiteli časopisů i novin, včetně organizace call centra.

 „Za Lenku Mieresovou hovoří výsledky z jejího předchozího působení, kdy vedla nejprodávanější hobby měsíčník a současně časopis s největším počtem předplatitelů na trhu - Receptář. Jsem velmi rád, že se Lenka stala součástí našeho týmu a podpoří tak naši strategii, která spočívá v dalším rozvoji a zkvalitnění komunikace vydavatelství směrem k našim čtenářům. VLM má v portfoliu kvalitní moderní tituly se silnou historickou tradicí, kde vidíme veliký potenciál v rozšíření řad předplatitelů, ať už jde o Květy, Vlastu nebo regionální Deník,“ uvedl Vít Nantl, generální ředitel VLTAVA LABE MEDIA.