Mediální skupina VLTAVA LABE MEDIA (dále jen „VLM“) mění periodicitu vydávání magazínu Koktejl, geografického titulu, který svým čtenářům nabízí výhradně materiály českých cestovatelů, publicistů a fotografů. Nově bude vycházet každý měsíc. Šéfredaktorkou magazínu i webu je Barbora Literová.
„V době, kdy je trendem trhu tištěné aktivity spíše omezovat, my jdeme opačnou cestou. S magazínem Koktejl přecházíme na měsíční periodicitu, protože věříme v jeho sílu, jedinečnost obsahu a loajální čtenářskou základnu. Každý měsíc tak nabídneme ještě širší dávku inspirace, dobrodružství a autentických příběhů z celého světa. To vše v úzkém napojení na web Koktejl.cz,“ říká Barbora Literová, šéfredaktorka magazínu Koktejl a webu Koktejl.cz.
Značka Koktejl je na trhu již 30 let. Magazín si dlouhodobě zakládá na autenticitě obsahu a odbornosti svých tvůrců. Reportáže a články vznikají přímo v terénu, často od těch, kteří sami cestují, objevují a přinášejí svět čtenářům z první ruky. Mezi stálé přispěvatele patří špičkoví novináři a cestovatelé jako Josef Formánek, Jiří Kolbaba nebo Petr Horký.
„Těší nás, že magazín Koktejl v posledním roce zaznamenal výrazný nárůst prodaného nákladu – a to jak na stáncích, tak v rámci předplatného. Je to jasný důkaz, že o kvalitní, autentický a inspirativní obsah je stále silný zájem. Právě proto je přechod na měsíční periodicitu logickým krokem, který reaguje na rostoucí poptávku čtenářů a zároveň naplňuje naši dlouhodobou strategii – rozvíjet silné, originální a multiplatformní značky. V kombinaci s denně aktualizovaným webem Koktejl.cz tak Koktejl představuje moderní a vyváženou mediální značku, která má své pevné místo v oblasti cestování a dobrodružného životního stylu,“ uvedla Jitka Afsahi, členka představenstva VLM odpovědná za nezpravodajský obsah.
V loňském roce spuštěný web Koktejl.cz nabízí denně nový obsah od aktuálních reportáží přes exkluzivní rozhovory až po fotogalerie a cestovatelské tipy. Vzájemná synergie printu a digitálních platforem umožňuje efektivní zásah a nabízí silný prostor i pro inzertní partnery.
Tištěný Koktejl oslovuje 273 tis. čtenářů (v delším období). Web Koktejl.cz zaznamenal v dubnu po roce fungování téměř 1,1 mil. návštěv.