Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

VLM rozšiřuje nabídku televizních časopisů o titul TV Pohoda

9.5.2022
Praha, 9. května 2022 – VLTAVA LABE MEDIA rozšiřuje své stávající portfolio časopisů o televizní titul TV Pohoda. Spolu s ním získává také čtvrtletník TV Pohoda Křížovky.

TV pohodaTV pohodaZdroj: Redkace

Mediální skupina VLTAVA LABE MEDIA a.s. ("dále jen VLM") uskutečnila ke dni 9. května 2022 koupi televizního týdeníku TV Pohoda od společnosti JIK 05, s.r.o. Součástí transakce je také titul TV Pohoda Křížovky věnovaný luštění.

„Vzhledem k silnému zastoupení televizních titulů, která VLM na trhu má, vnímáme tuto akvizici jako skvělou příležitost, jak naše portfolio zase o něco rozšířit a s ním i naši základnu pravidelných čtenářů a předplatitelů. O to více mě těší, že jsou to právě tituly TV Pohoda a TV Pohoda Křížovky, které jsou tituly stabilními, s vysokým prodaným nákladem a věrnou cílovou skupinou v rámci všech regionů v ČR, což skvěle dokresluje také celkový profil VLM a její regionální unikátnosti,“ uvedla Jitka Afsahi, členka představenstva VLM zodpovědná za divizi časopisů, marketing, distribuci a předplatné.

Televizní týdeník TV Pohoda je na českém trhu již 17 let. Titul vychází v nákladu 180 tisíc kusů a je distribuován prostřednictvím předplatného, prodejní sítě a vkladu do 17 regionálních titulů jako jsou Týden na severu (Šumpersko), Jesenický týdeník (Jesenicko), Znojemsko, Jihlavské listy, Orlický týdeník, Raport (Rakovnicko), Horácké noviny (Třebíčsko), Region Opavsko, Prostějovský Večerník, Naše Slovácko, Milevské noviny, Písecké postřehy, Strakonicko, Táborsko, Dobrý den s Kurýrem, Třinecký Hutník, Znojemský týden, Jalovec (Vsetínsko). Čtenářům nabízí kromě televizního programu 53 televizních stanic také filmové a seriálové recenze, zajímavé televizní tipy, informace o dění z uměleckého prostředí, životní příběhy filmových a televizních hvězd či soutěže o ceny.

„Stál jsem, s kolegou Petrem Tučkem a zkušenými spolupracovníky, u zrodu obou titulů a provázel je prvními krůčky po trhu, až se staly sebevědomými produkty s jasnou pozicí. S důvěrou je předávám do rukou vydavatelství s bohatou zkušeností s televizními časopisy a s významným regionálním zásahem. Věřím, že tímto krokem posílí svou pozici na trhu jak časopis TV Pohoda se svým speciálem, tak vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA,“ uvedl Jiří Kašpar, vydavatel TV Pohody.

 

Kontakt:

Aneta Koudelková
Vedoucí firemní komunikace
mobil: 773 774 333
e-mail: aneta.koudelkova@vlmedia.cz