Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

VLTAVA LABE MEDIA fúzuje se společností AdActive

1.7.2019
AdActive, s.r.o. zanikla. Od 1. července 2019 je nově součástí mateřské společnosti VLTAVA LABE MEDIA a.s.

Společnost VLTAVA LABE MEDIA a.s. (dále jen „VLM“) se v rámci fúze sloučením stává k 1. červenci nástupnickou společností společnosti AdActive, s.r.o., která zpětně k datu 1. 1. 2019 zaniká, jak vyplývá z projektu fúze uloženého ve Sbírce listin.

Společnost AdActive, největší internetové media-zastupitelství na českém trhu, koupila VLM již v roce 2017 a byla jejím jediným akcionářem.

 „Začlenění AdActive do struktury VLM vnímáme jako poslední logické završení tohoto spojení, díky kterému můžeme do budoucna budovat online jako jednu ze strategických divizí naší společnosti s velkým potenciálem,“ uvedl Petr Bednář, člen představenstva VLM zodpovědný za digitální divizi.

Zodpovědnými osobami za aktivity media-zastupitelství i nadále zůstávají Josef Čapek za obchod a Petr Ott za portfolio webů.

„Odvětví online reklamy je v neustálém rozvoji, kterému je zapotřebí se přizpůsobovat a uspokojovat poptávku ze strany našich klientů. Spojení s VLM je pro nás přínosným krokem, v rámci kterého můžeme sdílet jak poskytované zázemí, tak kapacity i know-how lidských zdrojů napříč celou společností.“ uvedl k fúzi Čapek.

V současné době VLM digital (původně AdActive) rozšiřuje své služby a primárně se zaměřuje na poskytování RTB (nákup a prodej reklamy) malým a středním firmám, které nemají zázemí ani kapacitu podobné kampaně běžně využívat.

Vývoj počtu reálných uživatelů

VLM je dále stoprocentním vlastníkem České distribuční a.s., Webfarm s.r.o. a EBM system s.r.o., 35% podíl pak VLM vlastní ve společnosti První novinová společnost a.s.