VLP do této doby drželo 30 % společnosti AdActive. Další podíly vlastnili Jan Vobecký, Petr Ott a Tereza Kosíková. Podpisem smlouvy se stává VLP stoprocentním vlastníkem, avšak firma AdActive zůstává dál samostatnou společností. Bývalí majitelé budou i nadále působit ve společnosti a podílet se na dalším rozvoji firmy. „Všechny vztahy se zastupovanými médii, inzertními klienty a mediálními agenturami zůstávají v platnosti. Vstup silného investora je logickým krokem k dalšímu rozvoji firmy," řekl Jan Vobecký, jednatel společnosti AdActive.
„Koupě společnosti AdActive je významným krokem k jednomu z klíčových cílů, která VLP má v oblasti digitálu. Tato akvizice bezesporu posouvá celé vydavatelství k pozici lídra v online," uvedl Michal Klíma, generální ředitel a předseda představenstva VLP.
AdActive zastupuje přes osm desítek webů. Celková návštěvnost v měsíci květnu dosáhla podle NetMonitoru 4,14 milionu reálných uživatelů. To skupinu zastupovaných webů AdActive řadí v českém internetu na třetí místo za Mafru a Seznam.cz.
„Do budoucna hodláme rozvíjet jak pozici AdActivu na trhu mediazastupitelů, tak vlastní online aktivity VLP," doplnil Petr Bednář, ředitel digitální divize VLP.