„Milan Mokráň nastoupil do vydavatelské skupiny VLTAVA LABE MEDIA po změně vlastnické struktury vydavatelství. Jeho úkolem bylo připravit transformaci obchodního oddělení, marketingu a regionů. Jsem velmi rád, že jsem se při startu nového fungování společnosti mohl opřít o profesionála, jakým Milan Mokráň je," komentoval Mokráňův odchod Michal Klíma, generální ředitel VLTAVA LABE MEDIA, a.s., a dodal: „Přeji Milanovi hodně úspěchů na „domácím poli" a děkuji mu za práci, kterou pro mediální dům VLTAVA LABE MEDIA vykonal."
„Po příchodu do vydavatelství koncem minulého roku se nám podařilo ve velice rychlém tempu restrukturalizovat klíčové úseky centrálního řízení a nastartovat vzestupný trend růstu tržeb. Fúzí tři společností (Vltava-Labe-Press, AstrosatMedia, Dotyk, pozn. aut.), spuštěním transformace řízení regionálních divizí a restrukturalizace Deníku se má mise naplnila. Chci poděkovat všem zaměstnancům společnosti, kteří toto klíčové období zvládli na jedničku, a chci popřát VLTAVA LABE MEDIA, jakožto mediálnímu domu s největším potenciálem na českém trhu, v jeho dalším rozvoji vše nejlepší," řekl Milan Mokráň.
Mokráňovy kompetence v oblasti marketingu přebírá obchodní ředitel Petr Marek.
VLTAVA LABE MEDIA spouští od září transformaci řízení regionálních divizí a restrukturalizaci Deníků. Vydavatelství se bude koncentrovat na dění v okresech a změny v řízení povedou k uvolnění redakčních kapacit pro sběr a zpracování lokálních dat a to jak v digitální, tak v tištěné verzi.