Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

Výsledky hospodaření VLTAVA LABE MEDIA v r. 2016

31.7.2017
Vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA, které patří investiční skupině Penta, výrazně zlepšilo svůj výsledek hospodaření na úrovni EBITDA. Dle auditovaných výsledků za rok 2016 přesáhla EBITDA 165 miliónů korun. Meziročně společnost zvýšila inzertní výnosy.

Poprvé jsou prezentované výsledky pod hlavičkou skupiny VLTAVA LABE MEDIA, přičemž výsledky za rok 2016 byly výrazně ovlivněny probíhající restrukturalizací skupiny po vstupu nového majoritního vlastníka. I bez očištění o vliv jednorázových položek dosáhla neupravená účetní konsolidovaná EBITDA (provozní zisk očištěný o úpravy hodnoty majetku) skupiny VLTAVA LABE MEDIA za rok 2016 částky 165,3 milionu korun. Samotná společnost VLTAVA LABE MEDIA a.s. dosáhla neupravené účetní EBITDA ve výši 107,1 miliónu korun.

„Významné změny v organizační a personální oblasti provedené v loňském roce se pozitivně promítly do velmi dobrého výsledku hospodaření skupiny v roce 2016. Dosáhli jsme jej díky profesionální a obětavé práci celého týmu VLTAVA LABE MEDIA. Věřím, že se nám podařilo nastartovat novou úspěšnou etapu našeho vydavatelství. Rádi bychom dále posilovali pozici VLTAVA LABE MEDIA jako významného hráče na českém mediálním trhu a současně byli synonymem atraktivního zaměstnavatele pro naše současné i budoucí kolegyně a kolegy,“ uvedl Michal Klíma, předseda představenstva a generální ředitel VLTAVA LABE MEDIA.

V roce 2016 došlo k fúzi tří vydavatelství VLTAVA-LABE-PRESS, Astrosat Media a Tablet Media do společnosti VLTAVA LABE MEDIA a následně i k přestěhování do nových prostor v pražských Jinonicích do komplexu Waltrovka. VLM se povedlo oproti předchozím létům navýšit celkový reklamní příjem o 8,1 % u Deníků a o 4,7 % u časopisů. Za celý uplynulý rok vydavatelství prodalo 67,5 miliónu výtisků novin a časopisů.

V první polovině roku vznikla digitální divize, došlo k nákupu 100% podílu v mediazastupitelství AdActive a všech 71 Deníků prošlo obsahovými i grafickými změnami. Pražský deník navíc začal být distribuován pomocí plastových pytlů v ulicích Prahy.

DENÍK je nejčtenější zpravodajský deník v 10 krajích ze 14

DENÍK je nejčtenější zpravodajský deník v 10 krajích ze 14Zdroj: Redakce

tmavě modrá – regionální Deník je nejčtenějším zpravodajským deníkem v kraji

 

světle modrá – regionální Deník je 2. nejčtenějším zpravodajským deníkem v kraji

 

šedá – regionální Deník má nižší než 2. pozici v kraji

DENÍK oslovuje* více než 2,1 milionu čtenářů

Jedno vydání DENÍKU pak čte 603 tisíc čtenářů

Čtenost DeníkuZdroj: Redakce

Zdroj: MEDIA PROJEKT, 3.čtvrtletí - 4.čtvrtletí 2016

* čtenost v posledních 2 týdnech